€ 460,50 /€ 6 000,00

15-04 € 50,00 J. M. Castelein
29-01 € 50,00 M. Meindersma
29-01 € 10,50 Akkelien Groen

Ropta Boys gaat voor nieuwe dug outs!

De huidige dug outs staan er al jaren en zijn een vertrouwd gezicht bij Ropta Boys. Helaas betekend dat ook dat ze flink verouderd zijn.

In het kader van gastvrijheid en veiligheid willen we daarom gaan voor nieuwe dug outs. De huidige dug outs bieden niet genoeg plaats aan de wisselspelers en technische staf van zowel Ropta Boys als de bezoekers. Dit heeft als gevolg dat trainers en spelers vaak in weer en wind moeten staan tijdens de wedstrijd.

Daarnaast staan de dug outs gevaarlijk dicht op het veld. Al menig speler heeft in het heetst van de strijd een botsing met de dug outs maar nauwelijks of helemaal niet kunnen voorkomen. Daarom onderneemt Ropta Boys nu actie!

Daarvoor hebben we jullie steun nodig! Dit is namelijk na de pupillengoals van afgelopen jaar alweer een flinke uitgave. Zonder de hulp van onze leden, sponsoren en supporters kunnen we deze nieuwe dug outs niet realiseren!!

Er zijn (nog) geen Ambassadeurs.

Beloning

• Vanaf € 50,00: Minishirt
    Voor een donatie van €50 ontvangt de donateur een minishirt wat in de auto kan. Zo kun je jouw favoriete clubkleuren altijd meenemen.

• Vanaf € 50,00: Shawl
    Bij een donatie van €50 ontvangt de donateur een Ropta Boys Shawl. Hoe kun je nou beter warm blijven in deze koude tijd dan het dragen van je clubkleuren?

• Vanaf € 50,00: Muts
    Bij een donatie van €50 ontvangt de donateur een Ropta Boys muts. Hoe kun je nou beter warm blijven in deze koude tijd dan het dragen van deze muts met het mooiste logo van het nederlandse voetbal.

Wat als?

Mochten we ons doel niet realiseren voor 16 Juni worden de opbrengsten opzij gezet voor de realisatie van de dug outs in de toekomst.