Demo Crowdfunding Pupillenvoetbal

Welkom op de demo-pagina Crowdfunding materialen nieuwe wedstrijdvormen pupillen!

Komend seizoen 2017-2018 starten we met de nieuwe wedstrijdvormen voor pupillen. En daarmee werken we aan meer dribbelen, schieten, samenspelen, scoren voor onze kinderen en dus meer plezier voor de jeugd. ING stelt, samen met de KNVB, speciaal voor dit project een crowdfundingplatform beschikbaar. Op dit platform kunnen amateurverenigingen extra geld inzamelen om nieuwe materialen aan te schaffen. Denk aan doeltjes, pionnen en belijning. Alle organisatorische kosten waaronder de clubpagina, hosting en helpdesk, komen voor rekening van ING. Alleen de transactiekosten (iDEAL) worden in rekening gebracht.

Om je crowdfundingcampagne tot een succes te maken, wordt het aanbieden van beloningen aan je donateurs aangeraden. Op deze pagina staan enkele voorbeelden. Dit is een demo van het daadwerkelijke platform.

Activeer direct jullie eigen platform

Per e-mail heeft het bestuur van je vereniging een uitnodiging ontvangen om het platform voor jouw vereniging te activeren. Ben jij verenigingsbestuurder en heb je de mail niet ontvangen?

Klik dan hier en vraag direct uw gratis platform aan!

Het platform is dan binnen 1 werkdag live.

Veelgestelde vragen

Misschien heb je nog een vraag. Waarschijnlijk wordt deze beantwoord in de FAQ. Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact op via support@sponsorvisie.nl.

ING

Als hoofdsponsor van het Nederlandse voetbal inspireren we de jeugd en maken we het samen met de KNVB mogelijk dat zij met plezier voetballen. Maar dat betekent ook dat je moet blijven vernieuwen. De KNVB heeft het pupillenvoetbal de afgelopen periode grondig onder de loep genomen en dit met clubbestuurders besproken. De intentie is om vanaf seizoen 2017/2018 te spelen in nieuwe wedstrijdvormen. Hierdoor sluit het pupillenvoetbal nog meer aan bij de ontwikkeling én het spelplezier van voetballende kinderen op alle niveaus. En dat dragen wij vanuit ING een warm hart toe. Zo helpen we het jeugdvoetbal in Nederland vooruit.

Campagnes

Totaal opgebracht: € 0,00